fredag den 20. januar 2012

På loppemarked igen ...

Så har jeg igen været på loppejagt hvor jeg fandt en hel masse skønne ting ...

JEG GAV KUN 120,00 KR. FOR DET HELE !!!

9 stykker lækkert tøj - alt fra strik til t-shirt



+ alt det du ser på kommoden samt fejebakke og spejl ...

Det var bare super BILLIGT ...



Disse skønne hæklede ting var der også iblandt ...
Gl. Mellemværk, håndklæder, små duge o.s.v.


Den blå fejebakke er i emalje ... Måske vil jeg male tavlelak på den ...


2 lanterner - gamle springforme til dekoration ...
Rivejernet vil jeg bruge til at hænge øreringe på ...


Gl. øseskeer - skal bruges til fyrfadslys ...
Aluminia sovseskål m.m. ...


Aluminia fad - gl. fransk bog - skønne glastallerkner m.m.


Gamle bøjler fra en svunden tid ...
Ophæng til blomster - smykkeholder m.m.


Alle disse lækre fund har fuldendt min dag, dejligt !!!

Du har måske fornemmet, at jeg IKKE er til det stilrene - jeg
elsker, at man kan se tingene er blevet brugt og har den skønne
patina som jeg bare ikke kan få nok af !!!

God weekend til jer alle i blogland ...

Kram fra Dorthe



2 kommentarer:

Hvidt, slidt & patina sagde ...

Hej..Sikke nogle gode fund, du har gjort..Så er det sjovt at " loppe "..Jeg er også vild med det slidte, fyldt med historie og brugsspor..God weekend, Kh Camilla

Unknown sagde ...

Hei Dorthe ;)
Wow for noen skjønne ting du har kjøpt, en fantastisk pris ;))
Slikt er fantastisk gøy!!
Takk for dine herlige ord hos meg, varmer stort ,)
Skal bli koselig å følge din vakre blogg! ,)
Nyt av en skjønn helg ;)
Klemmer Anki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...