lørdag den 3. marts 2012

Vinderen er .........

Så er det blevet tid til at få fundet vinderen i 
min give-away ...

Jeg vil derfor gerne takke alle for deres deltagelse ...

Vinderen af tørklædet fra CREAM blev:


Stort tillykke til LOPPE som har bloggen:
http://loppestingogsager.blogspot.com/

Jeg har besluttet, at der også skal være lidt 
trøstepræmier ... De heldige vindere er:


TILLYKKE til dem begge ...
Britta har deltaget som anonym og Nina har
bloggen: Mitt lille slott..

Jeg vil gerne, at alle vinderne sender mig deres
adresse via e-mail ...

PRÆMIERNE VIL BLIVE AFSENDT HERFRA 
MANDAG DEN 12. MARTS

da jeg tager på ferie til Tyrkiet i morgen ...



Ha´ en rigtig dejlig weekend ...

Kram fra Dorthe

6 kommentarer:

Birgitte med Annekset sagde ...

Stort tilykke til vinderne og god tur. :-)
Kram Birgitte

Hvidt, slidt & patina sagde ...

Hej Dorthe..Rigtig god ferie, det må være dejligt ;) Og øv at jeg ikke vandt, men tillykke til vinderne..Kh Camilla.

Rosa huset i vitt sagde ...

Härlig med snödroppar

Ha det bra
Kram Rosa

Loppe sagde ...

Hurrraaaaaa......

*STORT SMIL*

Super dejlig overraskelse...

Tak tak tak

Hav en fantastisk ferietur!

Kram
fra Loppe

Tant Ulrika sagde ...

Tassar förbi o tipsar om en tävling hos mig som jag tror passar dig..

http://uj76.blogspot.com/2012/03/tant-lottar-ut-fina-ting.html

..där TVÅ stycken har chansen att vinna finfina priser från en finfin inredningsbutik :)

Ps! Har två st andra tävlingar i gång oxå med "samma tema", dem finner du till höger på min sida. Ds

Anna Lantligt på Svanängen sagde ...

Oj vad mycket fint du har!!!! Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...