fredag den 13. april 2012

Svenske indretningsblade


Et af mine MUST-HAVE når jeg er i Sverige er:
svenske indretningsblade ...



Der er noget helt specielt over disse blade og jeg kan bare
ikke lade være med at købe dem ... De koster faktisk
en bondegård, når man skal have mere end 1 stk.  

Det er derfor meget svært at begrænse sig når der er
et kæmpe udvalg ... Men, jeg køber dem der ser mest
spændende ud m.h.t. forsidebilledet ...


Når jeg så har læst alle disse skønne blade så plejer
jeg at ærgrer mig over at jeg ikke kan få fat i de næste
numre der udkommer ... Sådan går det hver gang ...

Har undersøgt om man kan abonnerer på dem her i Danmark, 
men det kan man desværre ikke ...


Så jeg må nøjes med at købe svenske indretningsblade
de 2 gange om året jeg er i Sverige ...

RIGTIG GOD WEEKEND !!!

Kram

2 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Du kan gå ind her og trykke på hvert svensk magasin...læse og få masser af inspiration på nettet gratis..;-)

http://www.mixr.se/

Så er det ikke så svært at vente til du kommer til Sverige igen..:-)

Jeg er så heldig at i vores kiosk her i 9300 Hals har både svenske og norske boligblade..her er mange norske og svenske turister.
Det eneste boligblad jeg køber efterhånden er det norske Vakre Hjem.
Man kan se og hente så meget på nettet i dag..:-)

Min datter med lidt hjælp fra mig har samme interesser som dig.. hun har før haft en webshop...men er nu igang med at lave en ny og vi har en stor grisestald der skal laves om til en butik en dag..:-)

Hun har lige startet på en blog også...men har meget travelt med sit job i denne tid og dessuden bliver det meste af stueetagen renoveret..

Det bliver hyggeligt at følge med i hvordan du laver stalden om til butik...så kan vi få nogen gode ideer..:-)

Hej fra Lisbeth/

Rosa i huset i vitt sagde ...

Det finns ju många och man vill ha allihop egentligen ...men det blir ju alldeles för dyrt.

Kram Rosa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...