torsdag den 21. juni 2012

Header


Som I sikkert har bemærket, har jeg lige siden
jeg oprettede denne blog udskiftet mine header 
ret ofte ...

Jeg elsker simpelthen at lege med alle mine billeder
i billedredigeringsprogrammer og ud af det kommer
så billedecollager som jeg tit og ofte bruger som header ...

Syntes derfor det kunne være sjovt at vise jer nogle af disse
kreationer og høre hvilke I syntes er pænest ... Jeg
har nemlig svært ved selv at afgøre det !!!


nr. 1


nr. 2


nr. 3


nr. 4


nr. 5


nr. 6


nr. 7


nr. 8


nr. 9


nr. 10


Ha´ en rigtig dejlig torsdag ...

Knus


7 kommentarer:

Birgitte og Kaffekoppen sagde ...

Jeg kan li´dem alle sammen, men især nummer 4 og nummer 9 til denne årstid. :-)
God weekend, når du når dertil.
Kram Birgitte

GitteBlinkilde sagde ...

Jeg kan også lide allesammen - men nr. 3 er favoritten :-)

Laila sagde ...

Mange flotte eksempler,men 3 og 5 er mine favoritter:0)
En god dag til dig også!
kh.Laila

Anonym sagde ...

Hei!
Likte godt alle sammen:)
Men nr 9 og 2 var ekstra fine:)
Ha en strålende helg

Klem Merete

Rosa i huset i vitt sagde ...

Hejsan Jag gillar 6:an och 9:an jättemycket

Karm Rosa

Janne sagde ...

Nr 4!! :))

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Nummer 3 er min farvoret, lige mine farver.

Tak for en hyggelig sludder idag.

Knus Susi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...