fredag den 14. september 2012

Gl. salmebøger og bibler


... er det første jeg kikker efter når jeg er på 
loppejagt ... Af en eller anden årsag er det 
blevet sådan, at jeg altid er på evig jagt efter 
netop disse 2 slags bøger ...

Det skal selvfølgelig være af den gamle slags ...




Mit lager af ovennævnte er efterhånden MEGET
STORT, men jeg syntes simpelthen de er så
charmerende og derfor kan jeg bare ikke lade 
dem stå ...

De fleste kommer ud i butikken, hvor jeg laver 
små stilleben ... Det ser så hyggeligt ud ...






Rigtig god weekend ...


4 kommentarer:

GitteBlinkilde sagde ...

Der er bare noget hyggeligt over de gamle bøger. Jeg har selv et par stykker som jeg har arvet :-)
God weekend

fianathome sagde ...

Jag älskar också att leta efter biblar och psalmböcker. Jag tycker det är så spännande att öppna en bibel och känna in tiden då den användes...Titta om det skrivits något i den och känna in tidsandan.
Ha en skön helg
<3
kram
Fia

Rosa i huset i vitt sagde ...

Härliga gamla böcker
ha en trevlig helg
kram Rosa

Anonym sagde ...

Elsker selv gamle bøker og disse var nydelige:)
Skjønne bilder:)

Sov godt
Klem Merete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...