fredag den 24. februar 2012

Det er smart

Jeg har gjort en opdagelse !!!

Jeg har fundet ud af, at man kan få sine skrevne indlæg
til at udkomme på et andet tidspunkt ...
Man skal klikke på: Valgmuligheder for indlæg ...
Der kan man så skrive det tidspunkt man ønsker ...

Måske ved i det allerede, men jeg er ret ny her i
blogland, så det er først nu jeg har opdaget det ...


Jeg syntes det er smart, at man selv kan bestemme,
hvornår på dagen, indlægget skal udgives, hvis man
nu ikke er hjemme o.s.v.


Tænker I over hvornår på dagen I udgiver noget ??
Har det mon overhovedet nogen betydning for,
hvor mange der læser ens indlæg !!!
Måske en dum tanke. Ved det ikke helt ...

Ha´ en rigtig dejlig dag ...

Kram fra Dorthe 

2 kommentarer:

helle sagde ...

OK det vidste jeg heller ikke, men det ER smart. Jeg tror det er bedst at lægge sine indlæg omkring weekenden, hvor folk har lidt tid til at kigge rundt.....men det er kun noget jeg tror!

Hav en fin weekend, Helle:--

Rosa i huset i vitt sagde ...

Hej kul att du tittade in till mig , välkommen tillbaka.
Vad mycket fint du har och en härlig blogg, lägger mig som följare hos dig . Ha en bra dag

Kram Rosa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...