mandag den 6. februar 2012

Gamle vintage smykker

Jeg syntes lige at I skal se et lille udvalg af mine
gamle VINTAGE SMYKKER fra USA ...

I dette indlæg er det øreringene med clips
jeg vil vise billeder af ...


De vil være til salg i min kommende butik, men
skulle du falde over noget du kunne tænke dig,
kan det også købes her ...

Disse øreringe er lavet i metal og med clips ...


Fine emalje øreringe med clips ...

Dette var bare et lille udsnit af alle de skønne
gamle VINTAGE SMYKKER fra USA jeg har ...

Senere vil jeg vise jer billeder af endnu flere
smykker (halskæder og brocher) ...



5 kommentarer:

Hvidt, slidt & patina sagde ...

Hejj..Hvor er de bare super flotte..God aften.Kh Camilla

Janne sagde ...

Hei Dorthe!
Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:)
Likte bloggen din veldig godt, så jeg la meg til som følger..:)
Nydelige smykker du har laget!
Ønsker deg en fin kveld!
Klem fra Janne

Janne sagde ...

Vakre!
Likte de rosa godt. Passer perfekt til meg da jeg ikke har hull i ørene...;))

Klem!

Solvejfire sagde ...

Hvor er de skønne, minder mig om min farmor, når hun skulle være fin
Kigge forbi og ser dine halskæder :)
Hav en god uge jeanett

Unknown sagde ...

Jeg vil gerne købe de to par øreringe, der er på de to nederste billeder af de fire til henholdsvis 35 og 95. Hvad vil et koste med forsendelse?:-) Mange hilsner
Tania

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...